Ai fost si vei ramane!

Ai fost si vei ramane-a mea,
Chiar dac-acum te vad la brat cu altul.
Sunt fericit ca el nu va avea
Prilejul sa-ti auda glasul.
Acel glas suav,surazator,
Cu care ma trezeai de dimineata,
Si imi vorbeai in soapta,arzator,
Un pic atenta,un pic mai certareata.
Sunt fericit ca ai ajuns cum iti doreai,
Ca ai alaturi pe cel ce te iubeste,
Dar crede-ma,asa cum imi zambeai…
Lui zambetul tau ii lipseste.
Si in curand,voi fi la nunta ta,
Te voi privi cu multa admiratie,
Chiar de-ai plecat,eu nu te voi uita,
Voi incerca sa rad,cu moderatie.
Nu stiu sa ma prefac si nici nu vreau,
Tu ai ales si mandra vreau sa fii,
Voi fi acolo-n spate si am sa beau,
Caci tu la mine nu o sa mai vii.
Mi-ai fost amanta si iubita,
Ai fost exemplu pentru mine,
Stiu ca vei fi fericita,
Dar inima mea iti apartine.
Am sa dansez cu tine in mireasa,
Si-am sa ti ating cu drag podoapa capilara,
La miezul noptii vei fi cenusareasa
Iar eu,te voi rapi seara de seara.

4 gânduri despre „Ai fost si vei ramane!

Lasă un comentariu